

Όλες οι καθημερινές σας
εργασίες, από μία εφαρμογή
Έκδοση αποδείξεων & τιμολογίων
Υποστήριξη πολλαπλών τρόπων πληρωμής
Λειτουργία πολλαπλών ταμείων & χρηστών
Οργάνωση & διαχείριση προϊόντων
Διαχείριση ειδών αποθήκης
Διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων
Αυτόματη σύνδεση με Skroutz marketplace για διαχείριση παραγγελιών από το μενού
Γρήγορη δημιουργία πελάτη και προϊόντος από την οθόνη ταμείου
Αυτόματη διασύνδεση με επιλεγμένα τερματικά πληρωμών EFT/POS
Απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ
Ξεκινήστε άμεσα και εξυπηρετήστε
ταχύτατα τους πελάτες σας
Εξυπηρετήστε καλύτερα και με ταχύτητα τους πελάτες σας με την ολοκληρωμένη λύση GO Retail on Cloud. Αξιοποιήστε τα έξυπνα εργαλεία προσθήκης ειδών μέσω Barcode scanner και διαμορφώστε τις πολλαπλές συντομεύσεις γρήγορης πώλησης, ανάλογα με τις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.

Εγκατάσταση plug & play
Ξεκινήστε άμεσα ολοκληρώνοντας την εγκατάσταση και λειτουργία του GO Retail on Cloud με μόνο μερικά κλικ.

Χωρίς ανάγκη εκπαίδευσης
Λειτουργήστε το κατάστημά σας με μία λύση που δεν απαιτεί καμία εκπαίδευση ή ειδικές γνώσεις.

Αναβαθμίστε τη λειτουργία της επιχείρησής σας
Καταχωρήστε εύκολα οποιοδήποτε είδος επιθυμείτε με τη χρήση ενός ασύρματου Barcode Scanner.

Πλήκτρα γρήγορης πώλησης
Προσθέστε άμεσα προϊόντα στο καλάθι του πελάτη σας, αξιοποιώντας τα πλήκτρα γρήγορης καταχώρησης.
Εξερευνήστε τις δυνατότητές σας
Εύκολη και γρήγορη έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου! Δυνατότητα λειτουργίας του ταμείου ακόμη και εκτός σύνδεσης.
Εισαγωγή προϊόντων στο καλάθι με barcode scanner ή με πλήκτρα ταχείας πώλησης.

Δυνατότητα έκδοσης παραστατικού με διαφορετικούς τρόπους πληρωμής καθώς και με συνδυασμό αυτών.

Δυνατότητα παρακολούθησης του προσωπικού μέσα από αναφορές βαρδιών.
Καταχώρηση αξιακών παραστατικών (ανάληψη, κατάθεση στο ταμείο) με σκοπό τη σωστή τήρηση των συνόλων του ταμείου.

Εύκολη καταχώρηση πελατών στο σύστημα για επώνυμες συναλλαγές και δυνατότητα συλλογής στοιχείων εταιρειών από την ΑΑΔΕ (μέσω την υπηρεσίας Αναζήτησης Βασικών Στοιχείων Μητρώου Επιχειρήσεων).

Εύκολη καταχώρηση προϊόντων με μαζική εισαγωγή από αρχείο ή με χρήση της κεντρικής βάσης προϊόντων της SoftOne με άμεση και αυτόματη δημιουργία ενός barcode κατά το σκανάρισμα αυτού στο ταμείο.

Σύνδεση με τον Πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (SoftOne EINVOICING). Το GO Retail on Cloud λειτουργεί με ηλεκτρονική σήμανση (SoftOne EINVOICING) και τα στοιχεία των παραστατικών αποστέλλονται απευθείας στην ΑΑΔΕ (myDATA).

Σύνδεση εύκολα και απλά με το Skroutz marketplace, χωρίς την ανάγκη e-shop, για την καλύτερη διαχείριση όλων των παραγγελιών από ένα μόνο σημείο.


Πραγματική ηλεκτρονική τιμολόγηση
Πραγματική ηλεκτρονική τιμολόγηση
Το GO Retail on Cloud αξιοποιεί την πιστοποιημένη υπηρεσία EINVOICING της SoftOne και σας επιτρέπει να εκδίδετε άμεσα ηλεκτρονικά τιμολόγια και αποδείξεις λιανικής, διαβιβάζοντάς τα ταυτόχρονα στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ. Απλά, με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς την ανάγκη καμίας απολύτως πρόσθετης συσκευής ή υπηρεσίας.

Πλήρης λειτουργικότητα online & offline
κ
Εξυπηρετήστε απρόσκοπτα τους πελάτες σας ακόμη και σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει σύνδεση στο internet. Με την ανάκτηση της σύνδεσης, γίνεται αυτόματα η μαζική σήμανση των παραστατικών και η αποστολή τους προς την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

Κεντρική Βάση Barcodes για εύκολη
καταχώρηση ειδών
Ξεκινήστε άμεσα τη χρήση του GO Retail on Cloud χάρη στην Κεντρική Βάση της SoftOne με πάνω από 10.000 barcodes ειδών της μικρής λιανικής. Σκανάρετε ένα barcode στο ταμείο για να αντλήσετε όλες τις πληροφορίες του είδους, δημιουργώντας αυτόματα καρτέλα και αποφεύγοντας την χρονοβόρα καταχώρηση των λεπτομερειών.