• Go Retail on Cloud
• Go Retail on Cloud

Όλες οι καθημερινές σας
εργασίες, από μία εφαρμογή

 

• Go Retail on Cloud Έκδοση αποδείξεων & τιμολογίων

• Go Retail on Cloud Υποστήριξη πολλαπλών τρόπων πληρωμής

• Go Retail on Cloud Λειτουργία πολλαπλών ταμείων & χρηστών

• Go Retail on Cloud Οργάνωση & διαχείριση προϊόντων

• Go Retail on Cloud Διαχείριση ειδών αποθήκης

• Go Retail on Cloud Διαχείριση ρόλων και δικαιωμάτων

• Go Retail on Cloud Αυτόματη σύνδεση με Skroutz marketplace για διαχείριση παραγγελιών από το μενού

• Go Retail on Cloud Γρήγορη δημιουργία πελάτη και προϊόντος από την οθόνη ταμείου

• Go Retail on Cloud Αυτόματη διασύνδεση με επιλεγμένα τερματικά πληρωμών EFT/POS

 

• Go Retail on Cloud Απευθείας σύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ

Ξεκινήστε άμεσα και εξυπηρετήστε
ταχύτατα τους πελάτες σας

Εξυπηρετήστε καλύτερα και με ταχύτητα τους πελάτες σας με την ολοκληρωμένη λύση GO Retail on Cloud. Αξιοποιήστε τα έξυπνα εργαλεία προσθήκης ειδών μέσω Barcode scanner και διαμορφώστε τις πολλαπλές συντομεύσεις γρήγορης πώλησης, ανάλογα με τις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.

• Go Retail on Cloud

Εγκατάσταση plug & play

 

Ξεκινήστε άμεσα ολοκληρώνοντας την εγκατάσταση και λειτουργία του GO Retail on Cloud με μόνο μερικά κλικ.

• Go Retail on Cloud

Χωρίς ανάγκη εκπαίδευσης

 

Λειτουργήστε το κατάστημά σας με μία λύση που δεν απαιτεί καμία εκπαίδευση ή ειδικές γνώσεις.

• Go Retail on Cloud

Αναβαθμίστε τη λειτουργία της επιχείρησής σας

Καταχωρήστε εύκολα οποιοδήποτε είδος επιθυμείτε με τη χρήση ενός ασύρματου Barcode Scanner.

Vector-3

Πλήκτρα γρήγορης πώλησης

 

Προσθέστε άμεσα προϊόντα στο καλάθι του πελάτη σας, αξιοποιώντας τα πλήκτρα γρήγορης καταχώρησης.

Εξερευνήστε τις δυνατότητές σας

Εύκολη και γρήγορη έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου! Δυνατότητα λειτουργίας του ταμείου ακόμη και εκτός σύνδεσης.
Εισαγωγή προϊόντων στο καλάθι με barcode scanner ή με πλήκτρα ταχείας πώλησης.

• Go Retail on Cloud

Δυνατότητα έκδοσης παραστατικού με διαφορετικούς τρόπους πληρωμής καθώς και με συνδυασμό αυτών.

• Go Retail on Cloud

Δυνατότητα παρακολούθησης του προσωπικού μέσα από αναφορές βαρδιών.
Καταχώρηση αξιακών παραστατικών (ανάληψη, κατάθεση στο ταμείο) με σκοπό τη σωστή τήρηση των συνόλων του ταμείου.

• Go Retail on Cloud

Εύκολη καταχώρηση πελατών στο σύστημα για επώνυμες συναλλαγές και δυνατότητα συλλογής στοιχείων εταιρειών από την ΑΑΔΕ (μέσω την υπηρεσίας Αναζήτησης Βασικών Στοιχείων Μητρώου Επιχειρήσεων).

• Go Retail on Cloud

Εύκολη καταχώρηση προϊόντων με μαζική εισαγωγή από αρχείο ή με χρήση της κεντρικής βάσης προϊόντων της SoftOne με άμεση και αυτόματη δημιουργία ενός barcode κατά το σκανάρισμα αυτού στο ταμείο.

• Go Retail on Cloud

Σύνδεση με τον Πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (SoftOne EINVOICING). Το GO Retail on Cloud λειτουργεί με ηλεκτρονική σήμανση (SoftOne EINVOICING) και τα στοιχεία των παραστατικών αποστέλλονται απευθείας στην ΑΑΔΕ (myDATA).

• Go Retail on Cloud

Σύνδεση εύκολα και απλά με το Skroutz marketplace, χωρίς την ανάγκη e-shop, για την καλύτερη διαχείριση όλων των παραγγελιών από ένα μόνο σημείο.

• Go Retail on Cloud
• Go Retail on Cloud

Πραγματική ηλεκτρονική τιμολόγηση

Πραγματική ηλεκτρονική τιμολόγηση

 

Το GO Retail on Cloud αξιοποιεί την πιστοποιημένη υπηρεσία EINVOICING της SoftOne και σας επιτρέπει να εκδίδετε άμεσα ηλεκτρονικά τιμολόγια και αποδείξεις λιανικής, διαβιβάζοντάς τα ταυτόχρονα στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ. Απλά, με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς την ανάγκη καμίας απολύτως πρόσθετης συσκευής ή υπηρεσίας.

• Go Retail on Cloud

Πλήρης λειτουργικότητα online & offline

κ

 

Εξυπηρετήστε απρόσκοπτα τους πελάτες σας ακόμη και σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει σύνδεση στο internet. Με την ανάκτηση της σύνδεσης, γίνεται αυτόματα η μαζική σήμανση των παραστατικών και η αποστολή τους προς την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

• Go Retail on Cloud

Κεντρική Βάση Barcodes για εύκολη

καταχώρηση ειδών

 

Ξεκινήστε άμεσα τη χρήση του GO Retail on Cloud χάρη στην Κεντρική Βάση της SoftOne με πάνω από 10.000 barcodes ειδών της μικρής λιανικής. Σκανάρετε ένα barcode στο ταμείο για να αντλήσετε όλες τις πληροφορίες του είδους, δημιουργώντας αυτόματα καρτέλα και αποφεύγοντας την χρονοβόρα καταχώρηση των λεπτομερειών.