Τρόποι Αποστολής

     1. Παραλαβή προϊόντων από το φυσικό μας κατάστημα.

Το κατάστημα μας βρίσκεται Αγ.Θεοκτίστης, Περιφερειακός Παροικίας Πάρου. Για να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει με κάποιον εκπρόσωπο του τμήματος πωλήσεων της εταιρείας μας για να επιβεβαιώσετε την ορθότητα και τη διαθεσιμότητα της παραγγελίας σας. Επιπλέον για παραγγελίες που χρειάζονται επεξεργασία για να εκτελεσθούν (π.χ. προγραμματισμένα προϊόντα ή συγκεκριμένα μέτρα καλωδίου κ.α.) θα πρέπει να έχετε ενημερωθεί για την ακριβή ώρα που θα είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα παραλάβετε. Οι παραλαβές παραγγελιών από το φυσικό μας κατάστημα γίνονται καθημερινές από 9:00 -14:00 & 18:00 – 21:00 κατόπιν πάντα της σχετικής συνεννόησης.

 

     2. Αποστολή των προϊόντων της παραγγελίας σας με την συνεργαζόμενη εταιρεία ACS.

Το κόστος αποστολής των προϊόντων αναφέρεται στον παρακάτω πίνακα:

ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΔΕΜΑ  (ΒΑΡΟΣ – 2KG)* ΧΡΕΩΣΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΟΥ
ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ 2,50 € 1,30 €
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ 2,50 € 1,30 €
ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ** 2,50 € 2,00 €

* Για τον υπολογισμό του βάρους μιας παραγγελίας προσμετράται και ο όγκος των επιλεγμένων προϊόντων ενώ τελικός υπολογισμός βάρους γίνεται από τον αριθμό που υπερτερεί (δηλαδή βάρος ή ογκομετρικό βάρος).
**Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος  2,50€ ανά αποστολή και παρέχεται μόνο για παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ελλάδος.

Μπορείτε να παρακολουθείτε τις πληροφορίες αποστολής της παραγγελίας σας από την αντίστοιχη σελίδα της ACS. Ο αριθμός αποστολής της παραγγελίας σας θα σας αποστέλλεται με e-mail για τις παραγγελίες που τοποθετούνται ηλεκτρονικά.
Παραδόσεις πακέτων δεν γίνονται χωρίς επιπλέον επιβάρυνση στο κόστος μεταφορικών την ημέρα του Σαββάτου.

 

     3. Αποστολή προϊόντων με συνεργαζόμενη με τον πελάτη εταιρεία Courier ή Μεταφορική Εταιρεία.

Κατόπιν κατάλληλης συνεννόησης και επιλογής τρόπου πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση υπάρχει δυνατότητα αποστολής εμπορευμάτων με οποιονδήποτε μεταφορέα επιλογής του πελάτη.

 

     4. Παράδοση με μεταφορική εταιρεία για επιλεγμένους προορισμούς στην Ελλάδα.

Ο συγκεκριμένος τρόπος μεταφοράς γίνεται σε περιπτώσεις ογκωδών δεμάτων και φυσικά αφού εξοφληθούν τα προϊόντα μιας παραγγελίας. Η αποστολή με μεταφορική εταιρεία γίνεται την επομένη ημέρα από την εξόφληση μιας παραγγελίας εφόσον αυτή έχει εξοφληθεί μέχρι και τις 14:00. Η παράδοση των προϊόντων μπορεί να γίνει και σε πρακτορείο μεταφορών που θα μας υποδείξετε.

 

      Χρόνος αποστολής/παράδοσης

Κύριο μέλημα του ηλεκτρονικού καταστήματος e-boom αποτελεί η άρτια και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών του. Στόχος μας είναι να παρέχουμε τα πιο ποιοτικά προϊόντα της αγοράς, στις χαμηλότερες τιμές και με τους ταχύτερους χρόνους παράδοσης.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας αυθημερόν, εφόσον έχουν καταχωρηθεί έως τις 14:00 εργάσιμης ημέρας και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα ή άλλη αιτία καθυστέρησης (πχ. αναμονή τραπεζικού εμβάσματος ή ανάγκη ταυτοποίησης των στοιχείων του πελάτη λόγω χρήσης ύποπτης πιστωτικής κάρτας).
Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών  εξαρτάται από την εταιρεία ταχυμεταφορών και είναι συνήθως 1-2 εργάσιμες ημέρες.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα ενημερώνεστε έγκαιρα από το τμήμα παραγγελιών για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

 

      Παραλαβή προϊόντων

Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος προς εσάς. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε να μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να δηλωθεί άμεσα στον μεταφορέα. Παρακαλούμε άμεσα όπως επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωσή σας, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο σχετικός έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος, ώστε εν συνεχεία να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το σχετικό σας αίτημα για επιστροφή του προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι σε μια τέτοια περίπτωση οι χρόνοι εκτίμησης της ύπαρξης ζημίας κατά τη μεταφορά επαφίενται στην επιφορτισμένη με την πραγματογνωμοσύνη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία που πραγματοποίησε την παράδοση.